tisdag 5 mars 2013

Roderbeslag : Rudder hardware

Mina original roderbeslag är slitna och glappar ganska mycket. Nu har jag äntligen fått tag på roderbeslag
som passar min båt. Fick köpa från en nätsajt i USA, Duckworks Boat Builders Supply. Jag fick hem grejorna idag och nu kan jag börja med att fixa till mitt roder.

My original rudder fittings are worn and is loose. Now I've finally got hold of the rudder hardware that fit my boat. I had to buy from a website in the United States, "Duck Works Boat Builders Supply". I got the stuff today and now I can start to fix my rudder.


Min nedslitna roderpinne. My worn out rudder pintle.



Mina nya roderbeslag i rostfritt stål. My new rudder hardware in stainless steel.


1 kommentar:

  1. hi ! good work, i have changed mine too ! look my blog if you have not see it yet ...

    SvaraRadera